Zarówno EBITDA, jak i zysk netto odbiegają od oczekiwanych przez analityków. Ci, ankietowani przez PAP, szacowali EBITDA na 22,2 mln zł (wyniosła 20,8 mln zł), a zysk netto na 5,9 mln zł (jest 1,6 mln zł).

Przychody spółki sięgnęły 103,5 mln zł.
Spółka tłumaczy spadek wyników kosztami rozwoju stacji telewizyjnej. Segment TV osiągnął 0,9 mln zł przychodów i 4 mln zł straty EBITDA (skorygowanej).
- Cieszymy się, że w kwietniu 2017 r. Telewizja WP uzyskała o ponad 60% wyższy udział w widowni z grupy komercyjnej (all 1649) niż w miesiącu poprzedzającym, a w ostatnim tygodniu zajęliśmy pierwsze miejsce wśród stacji MUX8 w telewizjach kablowych. To pierwsze efekty pracy nowego zespołu zarządzającego stacją i wszystkich osób zaangażowanych w ten projekt - wyjaśnia Jacek Świderski, prezes WPH.
W segmencie online wzrost przychodów gotówkowych przekroczył 18 proc., a skorygowany wynik EBITDA wzrósł o 12 proc. do 29 mln zł.
