Telewizje dają za darmo czas antenowy

ŁO
opublikowano: 03-04-2020, 16:32

CNN, BBC i Euronews na co dzień konkurują ze sobą o uwagę widzów, ale teraz łączą siły, żeby w czasie pandemii przekazać ludziom sprawdzone informacje. Powstał nietypowy sojusz na rynku telewizyjnym.

Pandemia wymaga mobilizacji biznesu, który nie tylko walczy o przetrwanie, ale również chce pomagać. CNN International, BBC Global News oraz Euronews zaoferowały czas antenowy przeznaczony na reklamy o wartości 50 mln USD. Komunikaty sprawdzonych organizacji mogą dotrzeć do 800 mln odbiorców w różnych krajach, bo taki jest miesięczny zasięg tych telewizji.   

Koronawirus
Koronawirus
iStock

- Rzetelne informacje to jedna z naszych najlepszych broni w tej trudnej walce, którą musimy wspólnie podjąć przeciwko wirusowi. Na antenie naszej stacji opowiadamy, jak aktualnie wygląda sytuacja na świecie, jednak słuszne wydaje nam się również podejmowanie wszelkich działań, które pomogą instytucjom zdrowia rozpowszechniać ich przesłanie tak, aby mogło ono dotrzeć do każdego zakątka globu – mówi Jim Egan, prezes BBC Global News. 

Pierwszą organizacją, która skorzysta z telewizyjnych możliwości jest WHO. Kampania ma pokazać siedem kroków, które pomagają zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa. Stacje telewizyjne zachęcają również inne instytucje do zgłaszania swoich propozycji. Kontaktować można się poprzez adresy e-mailowe działów sprzedaży i marketingu.   

– Mam nadzieję, że wspólny wysiłek oraz współpraca z naszymi konkurentami, przyniosą pozytywne efekty, a nasz łączny globalny zasięg pozwoli na dotarcie do jak największej liczby osób – dodaje Rani Raad, prezes CNN International Commercial.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane