Teraz Obama w reklamie Samsunga

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2014-04-03 08:35

Dział marketingu Samsunga nie przegapił kolejnej okazji. Tym razem wykorzystał reklamowo „selfie”, które zrobił bejsbolista David Ortiz podczas spotkania w Białym Domu z prezydentem USA Barackiem Obamą.

Oritz zrobił „selfie” sobie i Obamie i rozesłał je do tysięcy osób, które śledzą jego wpisy na Twitterze. Ci z kolei rozesłali zdjęcie dalej, a Samsung nie przepuścił okazji i przesłał je również, ale już jako reklamę, z dopiskiem, że zdjęcie zrobiono jego smartfonem.

To kolejny taki przypadek. Podczas ostatniej ceremonii wręczania Oskarów prowadzące Ellen DeGeneres zrobiła „selfie” w towarzystwie gwiazd kina. Także smartfonem Samsunga. Nie trzeba dodawać, że południowokoreański koncern był sponsorem Oskarów i ma także umowę z Ortizem.

- Kiedy usłyszeliśmy o wizycie w Białym Domu, pracowaliśmy z Davidem i zespołem nad tym jak podzielić się zdjęciami z fanami – poinformował Samsung. - Nie wiedzieliśmy ani czy zrobi zdjęcia, ani co zdoła sfotografować – podkreślił.

Oritz powiedział jednemu z dzienników, że nie robił „selfie” z Obamą celowo.

None
None

- Poszedłem tam jak każdy, robiłem zdjęcia i wrzucałem – oświadczył.

What an honor! Thanks for the #selfie, @BarackObama pic.twitter.com/y5Ww74sEID

 

If only Bradley's arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap