Tesco zadowolone z okresu świąt

opublikowano: 10-01-2019, 10:11

Miniony okres sprzedaży świątecznej okazał się udany dla największego brytyjskiego detalisty.

Sprzedaż Tesco w ujęciu like-for-like, (czyli dotycząca sklepów działających na rynku od co najmniej roku i eliminująca wpływ nowych placówek) wzrosła o 2,2 proc. Dotyczy to brytyjskich supermarketów tej marki.

Tesco
Zobacz więcej

Tesco fot. Bloomberg

Z kolei w ujęciu całościowym, sprzedaż obejmująca hurtownika Booker, przejętego w 2017 r., zwiększyła się o 6,7 proc. w okresie sześciu tygodni do Bożego Narodzenia.

Brytyjski potentat zweryfikował przy okazji dane o handlu w trzecim kwartale 2018 r. Po korekcie okazało się, że sprzedaż wzrosła o 1,9 proc. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, BBC

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Tesco zadowolone z okresu świąt