Tesla nie będzie chwalić się oszczędnością na paliwie modelu 3

opublikowano: 07-03-2019, 07:41

Niemiecka organizacja poinformowała, że Tesla zaprzestanie podawania w internetowych reklamach elektrycznego auta model 3 szacowanej oszczędności na paliwie jego nabywcy, donosi Reuters.

O decyzji spółki poinformowała Wettbewerbszentrale, organizacja powołana przez niemiecki przemysł, zajmująca się dbaniem o uczciwą konkurencję. Wskazywała ona wcześniej, że publikowane przez amerykańskiego producenta aut elektrycznych oszczędności na paliwie nabywcy samochodu model 3 oparto na przypadkowych i nieprzejrzystych danych. Tesla ma zaprzestać nierzetelnej reklamy do 20 marca.

Reklamując model 3 w wariancie za 51,38 tys. EUR amerykańska spółka twierdziła, że jego nabywca zaoszczędzi na paliwie 5 tys. EUR w okresie pięciu lat.

- Nawet jeśli takie „oszczędności” zostaną osiągnięte, to nie można ich odliczyć od ceny kupna czy miesięcznej raty, bo klienci muszą je zapłacić w całości w momencie nabycia – poinformowało Wettbewerbszentrale.  

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy