Odtwórca głównej roli w „Szybkich i wściekłych”, według raportu za 2019 r. firmy Hopper HQ, zajmującej się marketingiem w mediach społecznościowych, może pobierać więcej niż ktokolwiek inny za sponsorowany post. Wyliczyła ona, że posiadając aż 187 mln tzw. obserwujących na Instagramie „The Rock” warty jest ponad 1 mln USD za post.

Wyprzedził w tym zestawieniu dotychczasową liderkę, popularną wizażystkę Kylie Jenner, która posiadając 182 „followersów” warta jest dla reklamodawców 986 tys. USD.
Trzecie miejsce przypadło w rankingu najbardziej obecnie znanemu portugalskiemu piłkarzowi, Cristiano Ronaldo. Choć ma on aż 225 mln obserwujących wartość jego postu na marketingowców to 889 tys. USD
Hopper HQ prowadzi konta w mediach społecznościowych w imieniu firm i osób fizycznych. Firma opublikowała swój pierwszy ranking gwiazd na Instagramie w 2017 r.
10 celebrytów o najwyżej wycenianych postach na Instagramie
1. Dwayne 'The Rock' Johnson, 187 mln obserwujących - ponad 1 mln USD za post
2. Kylie Jenner, 182 mln obserwujących – 986 tys. USD
3. Cristiano Ronaldo, 225 mln obserwujących – 889 tys. USD
4. Kim Kardashian (celebrytka), 176 mln obserwujących - 858 tys. USD
5. Ariana Grande (piosenkarka), 191 mln obserwujących - 853 tys. USD
6. Selena Gomez (aktorka i piosenkarka), 180 mln obserwujących – 848 tys. USD
7. Beyoncé Knowles (gwiazda pop), 149 mln obserwujących - 770 tys. USD
8. Justin Bieber (gwiazda pop), 139 mln obserwujących – 747 tys. USD
9. Taylor Swift (gwiazda pop), 135 mln obserwujących – 722 tys. USD
10. Neymar da Silva Santos Junior (piłkarz), 139 mln obserwujących – 704 tys. USD
Źródło: Hopper HQ