”Tina” liderem sprzedaży tygodników poradnikowych w styczniu

Presserwis
23-03-2009, 08:07

W styczniu br. ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) odnotowała najwyższe średnie rozpowszechnianie płatne razem wśród tygodników poradnikowych – wynika z danych ZKDP. 

Z wynikiem 318 175 egz. tytuł ten utrzymał pozycję lidera pomimo 18,27 proc. spadku sprzedaży w stosunku do stycznia 2008 roku. Na drugie miejsce z czwartego awansowała ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) – 314 922 egz. (wzrost o 26,89 proc.). Tak duża dynamika sprzedaży wiąże się z obniżeniem ceny egzemplarzowej do złotówki, czyli o 70 groszy (w listopadzie ub.r.). Na trzecie miejsce z drugiego spadła ”Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem w styczniu br. na poziomie 306 492 egz. (spadek o 13,95 proc.), a na czwarte z piątego awansowało ”Naj” (G+J Polska) – 216 272 egz. (wzrost o 16,52 proc.).

Zestawienie sprzedaży tygodników poradnikowych w styczniu br. zamyka ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) z wynikiem 201 868 egz. (spadek o 26,77 proc.). Tytuł w styczniu ub.r. zajmował trzecią pozycję. (AW)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / ”Tina” liderem sprzedaży tygodników poradnikowych w styczniu