Agencja marketingowo- -technologiczna K2 Internet ma czterech nowych dyrektorów.
Tomasz Tomczyk został dyrektorem współzarządzającym firmy. Będzie odpowiadał za jej rozwój, współtworzenie strategii grupy K2 (jest jej wiceprezesem) i kształtowanie oferty biznesowej. W latach 1999-2000 menedżer prowadził własną agencję interaktywną. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
— Wyspecjalizowałem się w obsłudze klienta i konsultingu rozwiązań interaktywnych. Szczególne doświadczenia zebrałem, współpracując z branżą finansowo-ubezpieczeniową — mówi dyrektor Tomczyk.
Z kolei Jacek Ryniecki i Jakub Krawczyk, dotychczasowi starsi menedżerowie sprzedaży, zostali dyrektorami sprzedaży. W strukturach K2 awansował także Paweł Murak — na stanowisko dyrektora obsługi klientów. W firmie pracuje od 8 lat.
— Wszystkie awanse były naturalną konsekwencją rozbudowy zespołów obsługowych — komentuje Tomasz Tomczyk.
K2 Internet działa od ponad 11 lat. Zatrudnia 250 osób. W 2003 r. firma została uznana za najbardziej kreatywną agencję w Polsce. Prezesem spółki jest Janusz Żebrowski.