Top 10 największych sieci franczyzowych świata

AD
opublikowano: 20-07-2015, 15:43

Antytime Fitness, 7-Eleven i Subway to obecnie największe według liczby placówek i przychodów sieci franczyzowe świata. Doroczny ranking opublikował magazyn The Enterpreneur.

Ranking objął 200 największych sieci biorąc pod uwagę wypadkową takich wskaźnikó jak: liczba posiadanych placówek, najstabilniejsza sytuacja finansowa oraz najlepsze perspektyw na rozwój.

7-Eleven to wg "The Enterpreneur" największa pod względem liczby punktów franczyzowych sieć na świecie
Bloomberg

W zestawieniu brano również pod uwagę opłaty związane z otwarciem lokalu lub punktu danej marki.

Przytłaczająca większość spośród umieszczonych na liście sieci jest nieobecna w Polsce. Numer jeden zajmuje sieć siłowni Anytime Fitness. Zaraz za nią uplasowały się sklepiki 7-Eleven oraz fast food Subway. Poza numerem 3. z listy top 10 w Polsce dostępne są jeszcze jedynie lokale Pizza Hut (miejsce 4. na liście), KFC (nr 6.) i McDonald's (nr 7.).

Gdyby ranking uwzględniał jedynie liczbę placówek danej marki pierwsze miejsce przypadłoby sieci lokalnych sklepików 7-Eleven (53 tys. punktów), drugie Subwey'owi (42 tys. lokali), trzecie - restauracjom McDonalds (29,5 tys. lokali).

Pełny ranking 200 największych sieci znajduje się >>tutaj.

 

 

 

Top 10 największych sieci franczyzowych świata

nazwa                                                             liczba lokali na świecie

1. Anytime Fitness                                      2796
2. 7-Eleven                                                   53027
3. Subway                                                     42227
4. Pizza Hut                                                  12956
5. Auntie Anne’s Hand-Rolled Soft Pretzels 1598
6. KFC                                                           13846
7. McDonald's                                              29544
8. GNC Franchising                                    3188
9. Circle K                                                     5093
10. Papa John’s International Pizza        3924

źródło: The Enterpreneur

 

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AD

Polecane