792 tys. zł – tyle średnio daliby reklamodawcy pytani przez miesięcznik za kampanię z twarzą Szymona Majewskiego (ile dał PKO BP>>). Tylko o 3 tys. tańszy jest Kuba Wojewódzki. Podium uzupełnia Jerzy Owsiak, a w ciągu roku spadli z niego Marek Kondrat, Robert Kubica i Lech Wałęsa (wypadł z setki „Forbes”). Co ciekawe, w 2010 r. Majewski był 34., Wojewódzki 16., a Owsiak 25.
1. Szymon Majewski 792 000 zł
2. Kuba Wojewódzki 789 000
3. Jerzy Owsiak 700 000
4. Robert Kubica 668
750
5. Marek Kondrat 612 500
6. Kamil Durczok 610
500
7. Jerzy Stuhr 591 000
8. Caroline Wozniacki 578 500
9. Monika Olejnik 569 000
10. Tomasz Lis 566 000
Pełny ranking 100 najcenniejszych gwiazd>>
Z 9. miejsca na 18. spadła Justyna Kowalczyk (twarz Polbanku, warta 445 tys.
zł), z 6. na 49. Alicja Bachleda-Curuś (325 tys. zł, Pantene Pro-V), a Tomasz
Lis z 7. na 10. Duży skok wykonali natomiast Martyna Wojciechowska (Sony, Radio
ZET, z pozycji 107. na 15.), Andrzej Seweryn (115. na 23.) i Kinga Rusin (96. na
25.).