Czytasz dzięki

Top Secret z minusem w internecie

Sprzedaż w Top Secret w maju 2020 r. wyniosła łącznie ok. 9 mln zł i była niższa o ok. 48 proc. porównując do maja poprzedniego roku.

Chociaż spadła sprzedaż, poprawiła się efektywność zakupów dokonywanych przez klientów (oznacza to, że osoby wchodzące do salonu częściej zdecydowały się na zakup). Jak podaje spółka, dzięki niższym upustom i większemu udziałowi towarów z bieżącej kolekcji wzrosła również marża handlowa. Co ciekawe, w maju spadła sprzedaż online — wyniosła 1,3 mln zł, notując spadek o 48 proc. rok do roku.

W branży otwarcie sklepów stacjonarnych w maju nie przyniosło radykalnej poprawy sytuacji. Doświadczenia dużych firm odzieżowych wskazują, że rzeczywistość nadal skłania klientów raczej do zakupów online niż ze sklepowych półek. Przychody VRG ze sprzedaży stacjonarnej były o 35 proc. słabsze rok do roku. A LPP w pierwszych trzech tygodniach maja odnotowało spadki na poziomie 70 proc.

Obie firmy świetnie radziły sobie natomiast w e-commerce — w przypadku LPP wzrost sprzedaży wyniósł nawet 300 proc., a w VRG 118 proc. rok do roku.

8,5 mln zł - tyle od początku roku do końca maja wyniosła sprzedaż internetowa w Top Secret…

40 proc. …o tyle mniej niż rok temu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dominika Masajło

Polecane