Toyota najdroższą marką w Japonii

RB,BLOOMBERG
opublikowano: 19-02-2009, 00:00

Z najnowszego raportu firmy konsultingowej Interbrand wynika, że Toyota, marka największego producenta aut na świecie, jest najdroższa w Japonii. Analitycy wycenili ją na 31,6 mld USD. Z powodu globalnej recesji w roku jej wartość spadła o 51 proc. Na drugim miejscu znalazła się Honda — wyceniono ją na 17,7 mld USD (-32 proc.). Pierwszą trójkę zamyka marka Sony, należąca do drugiego na świecie producenta elektroniki użytkowej. Jej wartość wynosi 12,4 mld USD (-67 proc.). W pierwszej dziesiątce najdroższych marek znalazły się: Canon, Nintendo, Panasonic, Lexus, Nissan, Toshiba i Sharp.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB,BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu