Toyota tnie ceny nowych aut

TM
09-07-2008, 00:06

Kolejny koncern motoryzacyjny zdecydował się na gest wobec klientów. W obniżce stawek Toyocie pomógł pewnie kurs złotego, który wobec euro pobił wczoraj kolejny rekord

Zarówno w dzisiejszym e-wydaniu „Pulsu Biznesu”, jak i w wersji papierowej ukazały się reklamy japońskiego koncernu motoryzacyjnego. To zapowiedź nowej polityki cenowej Toyoty. Z treści reklam wynika, że Japończycy zdecydowali się zredukować ceny nowych wozów. Zakres obniżki wynosi od 7 do 16 proc.

O tym, że koncerny samochodowe tną ceny, pisał wczorajszy „Puls Biznesu”. Na taki krok zdecydował się m.in. Mercedes-Benz. W czerwcu ceny jego aut spadły średnio o 5,5 proc.

W podjęciu takiej decyzji pomaga dilerom coraz mocniejszy złoty. Wczoraj za jedno euro trzeba było płacić tylko 3,29 zł. Ale kurs naszej waluty to broń obosieczna. Polacy, korzystając z siły złotego, coraz częściej robią zakupy u dilerów spoza Polski, zwłaszcza w Niemczech. Stąd w kraju zaczynają też spadać ceny.


 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TM

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Toyota tnie ceny nowych aut