TP SA tłumaczy błędne i opóźnione rachunki telefoniczne

Przemek Barankiewicz
06-01-2003, 19:03

Abonenci TP SA z powodu zmiany systemu informatycznego z opóźnieniem otrzymali rachunki za listopad. W niektórych rozliczeniach pojawiły się także błędy, których na razie operator doliczył się ponad tysiąca.Z wyjaśnień Witolda Rataja, rzecznika telekomu, wynika, że błędy dotyczą głównie adresów klientów spółki.- Część osób, która ma inny adres do korespondencji i inny - związany z zainstalowaniem stacji telefonicznej, mogła otrzymać rachunki wystawione na adres korespondencyjny a nie taki, na jaki zwykle otrzymywała - powiedział.ONO, PAP...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / TP SA tłumaczy błędne i opóźnione rachunki telefoniczne