Triverna.pl wyjdzie za granicę

opublikowano: 29-03-2016, 22:00

Polski portal oferujący pakiety wypoczynkowe w hotelach rozwija skrzydła przy wsparciu kolejnego inwestora.

Pierwszą rundę inwestycyjną serwis rezerwacyjny, prezentujący się również jako „klub hotelowy”, pozyskał w 2014 r. Wówczas w projekt, na czele którego stoi Dawid Dusza, zainwestował fundusz venture capital Xevin Investments, dokapitalizowujący spółki o wysokim potencjale wzrostu, będące jeszcze na wczesnym etapie rozwoju (w tzw. fazach seed lub early stage). Teraz na kolejną inwestycję zdecydował się JEREMIE Seed Capital Województwa Zachodniopomorskiego FIZ, fundusz zarządzany przez IQ Pomerania, z grupy IQ Partners.

Od początku działalności pozyskaliśmy kilkaset tysięcy klientów i zarezerwowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy rezerwacji. 80 proc. rezerwacji dotyczy wyjazdów w weekendy i przedłużone święta. Polski konsument coraz częściej odpoczywa krótko, ale intensywnie i cyklicznie — twierdzi Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna pl.
Zobacz więcej

CHWILA PRZERWY:

Od początku działalności pozyskaliśmy kilkaset tysięcy klientów i zarezerwowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy rezerwacji. 80 proc. rezerwacji dotyczy wyjazdów w weekendy i przedłużone święta. Polski konsument coraz częściej odpoczywa krótko, ale intensywnie i cyklicznie — twierdzi Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna pl. RAFAŁ KLIMKIEWICZ-EDYTOR

— Od początku działalności za pośrednictwem Triverna.pl zarezerwowane zostały pobyty w hotelach, również czteroi pięciogwiazdkowych, warte kilkanaście milionów złotych, przy czym oferowane klientom rabaty sięgają u nas 30-70 proc. Obecnie naszym celem jest dojście do poziomu rezerwacji o wartości 20-25 mln zł rocznie — wylicza Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.

Jak zaznacza, z punktu widzenia start-upu, który dopiero rozwijał się na rynku, pozyskanie do współpracy hoteli, zwłaszcza luksusowych, nie było łatwym zadaniem. Tym bardziej że hotele zwykle decydują się na współpracę tylko z kilkoma wybranymi serwisami. Obecnie w bazie Triverny jest ich ok. 700. To obiekty zlokalizowane w całej Polsce. Spółka myśli o rozszerzeniu działalności poza kraj.

Do współpracy chce zaprosić hotelarzy z Berlina, Wiednia, Pragi czy Bratysławy. Swoim klientom będzie oferować głównie weekendowe pobyty w tych miejscach. Firma rozważa też wprowadzenie do oferty wakacyjnych wyjazdów. Trwają też prace nad tłumaczeniem strony internetowej, by noclegi w Polsce mogły być sprzedawane zagranicznym gościom, np. niemieckim.

— Pieniądze z inwestycji mają zostać przeznaczone na marketing i zwiększenie pozycji serwisu na rynku — zaznacza Maciej Hazubski, prezes IQ Partners. Jako inwestor wierzy, że w przyszłości bez problemu znajdzie branżowe podmioty, konsolidujące rynek lub zainteresowane wypracowanym przez serwis zasięgiem i uzyska oczekiwany zwrot z inwestycji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu