Trudniejsza reklama w sieci

Łukasz Ruciński
10-03-2003, 00:00

Dzisiaj wchodzi w życie ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Kontrowersje budzi przepis nakazujący uzyskanie zgody odbiorcy na przesyłanie mu informacji handlowej pocztą elektroniczną. Wysłanie informacji mimo braku zgody jest traktowane jako czyn nieuczciwej konkurencji.

Przeciwnicy przepisu uważają, że będzie on dużym utrudnieniem dla firm wykorzystujących sieć do informowania o ofercie. Ich zdaniem, to kolejny przepis powodujący wzrost biurokracji w biznesie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ruciński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Trudniejsza reklama w sieci