Trwa kampania Żółtego Telefonu

Małgorzata Zgutka
15-11-2000, 00:00
Trwa kampania Żółtego TelefonuPrzygotowana przez McCann-Erickson kampania Żółtego Telefonu będzie trwała do połowy grudnia. Jej celem jest umocnienie jego wizerunku, jako dawcy informacji o firmach. Żółty Telefon działa od trzech lat. Jego operatorzy codziennie, 24 godziny do dobę, dostarczają mieszkańcom Warszawy informacje o adresach i podają numery telefonów ponad 150 tys. instytucji znajdujących się w bazach danych Żółtego Telefonu. Informują też o aktualnej ich ofercie i promocjach.— Kampania reklamowa jest skierowana do dwóch grup docelowych. Do użytkowników Żółtego Telefonu, czyli...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Trwa kampania Żółtego Telefonu