Trzeba rozumieć inwestorów

opublikowano: 13-03-2019, 22:00

W świecie nowoczesnych technologii oraz szybkiego dostępu do informacji, właściwie w każdym obszarze działalności firmy innowacyjność to nie alternatywa ani wybór, ale obowiązek.

DANIEL OBAJTEK, prezes PKN Orlen

W dzisiejszych czasach innowacyjność to „być albo nie być” współczesnych przedsiębiorstw. Bez tego żadna firma nie będzie w stanie przetrwać.

W PKN Orlen doskonale zdajemy sobie sprawę, że aby utrzymać i wzmacniać pozycję lidera na coraz bardziej konkurencyjnym rynku trzeba po prostu być innowacyjnym. Pamiętamy o tym angażując się w strategiczne projekty — zarówno z punktu widzenia koncernu, jak i polskiej gospodarki — takie jak program rozwoju petrochemii czy też konsolidacja z Lotosem, a także kiedy wdrażamy nowatorskie podejście do relacji z inwestorami.

Takie połączenie innowacyjności z dość tradycyjną dziedziną, jaką jest budowanie pewnej więzi pomiędzy spółką a jej udziałowcem, było bazą do tworzenia „Orlen w portfelu”, unikalnego programu, skierowanego do inwestorów indywidualnych. Wierzymy, że innowacyjność to również nieustanny rozwój w sferze komunikacji z rynkiem kapitałowym. Umiejętne budowanie relacji z inwestorami jest fundamentem dialogu w obliczu tak dużej liczby spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Program „Orlen w portfelu” przewiduje wiele korzyści dla jego uczestników w postaci zniżek na paliwo oraz ofertę pozapaliwową. Ale najważniejsze jest to, by zachęcić Polaków do większej aktywności i zarabiania poprzez świadome i długoterminowe inwestowanie na rynku kapitałowym.

Dlatego jednym z głównych filarów programu jest edukacja. Tak właśnie powstaje Akademia Inwestowania współtworzona z profesjonalistami branży — stowarzyszeniem CFA Society Poland oraz ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych. Chciałbym podkreślić, że ta część programu dostępna będzie bezpłatnie dla wszystkich, którzy chcą nabyć wiedzę o rynku kapitałowym, bez względu na poziom zaawansowania, kapitału czy też wiedzy — a więc nie tylko do akcjonariuszy PKN Orlen.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane