Trzecie świadectwo ITIL w Polsce

MAB
19-01-2009, 00:00

Centrum outsourcingowe firmy BCC otrzymało certyfikat ISO/IEC 20000, który potwierdza zgodność zarządzania usługami IT z kodeksem dobrych praktyk opisanych w bibliotece ITIL.

W Polsce posiadają go jedynie wewnętrzne organizacje IT w KGHM oraz BZ WBK. BCC jest pierwszym dostawcą IT, który otrzymał certyfikat ISO/IEC 20000 i potwierdził zgodność swoich usług z oficjalną normą dobrych praktyk.

BCC zajmuje się outsourcingiem IT od 1999 r. Z usług tych korzysta ponad 70 klientów, m.in. ABB, Amica, Grupa Metro, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, a także Decora i Kopernik.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Trzecie świadectwo ITIL w Polsce