Trzy nowe marki Kana

KL
12-08-2008, 00:00

Tatuum przestanie być jedynakiem. Łódzka firma odzieżowa sprowadza dwie marki z zagranicy i tworzy kolejną własną.

Tatuum przestanie być jedynakiem. Łódzka firma odzieżowa sprowadza dwie marki z zagranicy i tworzy kolejną własną.

Właściciel sieci Tatuum z odzieżową ofertą dla pań i panów chce trafić do większej liczby klientów. Dlatego wprowadza do Polski holenderską markę Turnover z ekskluzywnymi ubraniami dla kobiet. Pierwszy testowy sklep w tych barwach działa w Łodzi, kolejne pojawią się w przyszłym roku w całym kraju.

Kan chce też wprowadzić na nasz rynek amerykańską sieć Arrow z kolekcją męską. Panowie będą mogli odwiedzić salony z tym logo w prawdopodobnie jeszcze w tym roku, kiedy Kan rozpocznie budowę franczyzowej sieci.

— Pod koniec tego roku ruszymy, w kraju i za granicą z naszą drugą własną marką Coyoco — zapowiada Jacek Ulowski, dyrektor finansowy Kana.

Tym razem spółka zaoferuje akcesoria dla kobiet, m.in. biżuterię, torby i czapki.

— W 2009 r. planujemy otworzenie łącznie ponad 30 salonów wszystkich naszych marek — mówi Jacek Ulowski.

Najszybciej, bo o kilkanaście punktów, powiększy się sieć Tatuum. Obecnie w jej barwach działa 90 salonów w Polsce i za granicą: w Czechach, Niemczech, Rosji, na Węgrzech, Ukrainie i Słowacji. Łódzka firma chce, by pojawiły się także w Rumunii, Bułgarii, na Litwie, Łotwie, a nawet w dalekim Dubaju.

Właściciele Kana od kilku lat zastanawiają się nad wejściem na giełdę. Decyzji jednak wciąż nie podjęli.

— Rozwój sieci, tak jak dotychczas, będziemy finansować z własnej kieszeni i z kredytów — mówi Jacek Ulowski.

W ubiegłym roku Kan miał 200 mln zł przychodów i 4,3 mln zł zysku netto. Prognoz na ten zarząd nie ujawnia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Trzy nowe marki Kana