TVN liderem prime time we wrześniu

(Tadeusz Stasiuk)
03-10-2006, 07:44

Wprawdzie największy udział w rynku miała we wrześniu TVP 1, ale to TVN był liderem w prime time.

Wprawdzie największy udział w rynku miała we wrześniu TVP 1, ale to TVN był liderem w prime time – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Obie główne anteny TVP odnotowały spadek w porównaniu z wrześniem ub.r.: Jedynka uzyskała we wrześniu 22,84 proc. udziału w rynku (23 proc. w 2005), a Dwójka 19,05 proc. (21,8 proc.). Znacząco wzrosły natomiast udziały TVN-u, osiągając 18,84 proc. (w ub.r. 15,5 proc.). Straciły Polsat – 15,24 proc. (w ub.r. 17,2 proc.) i TVP 3 – 4,79 proc. (5,2 proc.). Udziały pozostałych stacji wyniosły: TVN 24 -–2,69 proc., TV 4 – 2,19 proc., TVN Siedem – 1,41 proc.

Natomiast w prime time (od godz. 18 do 23) po raz pierwszy największe udziały w rynku miał we wrześniu TVN – 23,09 proc. Za nim były: TVP 1 – 22,70 proc., TVP 2 – 19,48 proc. i Polsat – 16,28 proc.Najchętniej oglądanym programem był we wrześniu serial ”M jak miłość” w Dwójce, który miał średnio 9,6 mln widzów.DI, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / TVN liderem prime time we wrześniu