TVN zwiększył oglądalność w maju do 16,7 proc.

Internet Securities
opublikowano: 06-06-2006, 12:53

Telewizja TVN zwiększyła oglądalność w maju do 16,7% z 15,2% w maju 2005 roku. Udział stacji TVN w grupie docelowej w tzw. prime time wzrósł w maju br. do 30,9% z 26,4% rok wcześniej, poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie, powołując się na badania firmy AGB Polska.

Telewizja TVN zwiększyła oglądalność w maju do 16,7% z 15,2% w maju 2005 roku. Udział stacji TVN w grupie docelowej w tzw. prime time wzrósł w maju br. do 30,9% z 26,4% rok wcześniej, poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie, powołując się na badania firmy AGB Polska.

W maju 2006 roku oglądalność Polsatu wyniosła 15,7% (spadek z 17,7% w maju 2005 roku), TVP1 – 24,2% (wobec 22,6% rok wcześniej), a TVP2 - 20,8% (wobec 23,0%). Całodobowa oglądalność TVN 24 wzrosła do 1,8% z 1,1 % przed rokiem, a TVN 7 spadła do 1,4% z 1,6%.

„W maju udział stacji TVN w grupie docelowej (ludzi w wieku od 16 do 49 lat, mieszkający w miastach powyżej 100.000 mieszkańców) w czasie prime time (w godzinach od 19.00 do 23.00) wzrósł do 30,9% w porównaniu do 26,4% w analogicznym okresie 2005” – głosi komunikat TVN.

„W maju 2006 r. największą popularnością cieszyły się: nasz największy program rozrywkowy ‘Taniec z gwiazdami’ oraz audycja informacyjno - publicystyczna ‘Fakty’. Wśród seriali ‘Na Wspólnej’ i ‘Kryminalni’ oraz serial dokumentalno-kryminalny ‘W 11-Wydział Śledczy’. Filmy cieszące się najwyższą oglądalnością w maju 2006 r. to między innymi Nieuchwytny i Godziny Szczytu. Osiem z dziesięciu najlepszych audycji, emitowanych w maju 2006 r. stanowią produkcje lokalne, włączając również ‘Szymon Majewski Show’, ‘Uwaga’ czy ‘Pod Napięciem’” – poinformował TVN. (ISB)

esc/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane