Twitter zatrudnił specjalistkę z AE

Po weekendowej kadrowej rewolucji, kiedy społecznościowy portal ogłosił, że z firmy odchodzi aż czterech menedżerów z najwyższego szczebla, w tym szef odpowiedzialny za rozwój produktu, firma sięgnęła po 37-letnią specjalistkę z American Express (AE), koncernie z branży finansowej. Leslie Berland została nową szefową marketingu. Prezes Jack szuka sposobów na poprawę sytuacji Twittera, którego kurs spadł w zeszłym roku o 35 proc. Inwestorzy obawiają się, że portal stracił zdolność pozyskiwania kolejnych użytkowników. Twitter ma obecnie około 300 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, co jest znacznie gorszym wynikiem od Facebooka, lidera branży, który przyciąga 1,55 mld osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Twitter zatrudnił specjalistkę z AE