Uczciwy biznes

Anna Stankowska
opublikowano: 2004-12-07 00:00

Warunkiem sukcesu jest nie tylko zysk, ale także umiejętność pogodzenia biznesu z etyką, kulturą i rzetelnością.

O tym, jak ważna jest etyka w biznesie, wiedzą przedstawiciele ponad 600 firm, które pozytywnie przeszły weryfikację, zostając jednocześnie zwycięzcami siódmej edycji programu Przedsiębiorstwo Fair Play.

Nagrody główne programu — Statuetki Przedsiębiorstwa Fair Play — trafiły do 15 laureatów, którzy wyróżnili się szczególnymi działaniami. Doceniono m.in. dynamikę rozwoju miejsc pracy, wspieranie programów charytatywnych oraz uczestniczenie w życiu społeczności lokalnej. Ponadto, wśród nagrodzonych w poprzednich edycjach konkursu, rozdano Złote Certyfikaty, Złote Statuetki oraz Brązowe i Srebrne Laury.

Organizatorami programu są Krajowa Izba Gospodarcza oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a jego ideą jest promowanie tych, którzy zasady etyki i uczciwej konkurencji stawiają ponad szybkie zyski.

Patronat medialny nad programem objął „Puls Biznesu”.