UNFE rozliczy Opokę za reklamy
amieszczona w prasie kobiecej przedwczesna reklama PTE Opoka-Emerytura nie spodobała się Urzędowi Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi. Opoka rozpoczęła bowiem kampanię reklamową przed uzyskaniem licencji. UNFE nie wie, jak ukarać Opokę.
— Nie możemy nałożyć kary na kogoś, kto jeszcze formalnie nie istnieje. Na pewno wyślemy do Opoki pismo, domagające się wyjaśnień — tłumaczy Sebastian Bojemski, rzecznik UNFE.
Według Franciszka Zięby, prezesa PTE Opoka-Emerytura, kampania reklamowa została prawie w całości wycofana z mediów, oprócz magazynów kobiecych, gdzie cykl wydawniczy trwa znacznie dłużej.
— Nasza agencja reklamowa nie zdążyła wycofać reklam w miesięcznikach. Poinformowaliśmy o tym urząd nadzoru — tłumaczy się prezes Zięba.
KO