Unilever miał udany początek roku

opublikowano: 18-04-2019, 09:49

Koncern Unilever, gigant rynku dóbr konsumpcyjnych, odnotował w pierwszym kwartale 2019 r. lepszy niż oczekiwano wzrost sprzedaży. Stały za tym wyższe ceny oraz wolumen i potencjał na rynkach wschodzących, szczególnie w Azji, donosi Reuters.

Producent tak znanych produktów jak mydła Dove, czy lody Ben & Jerry, podtrzymał również swoją prognozę na cały bieżący rok, która wymaga wzrostu sprzedaży w dolnej połowie zakresu 3-5 proc.

Unilever
Zobacz więcej

Unilever fot. Bloomberg

Sprzedaż bazowa, eliminująca akwizycje, sprzedaż i ruchy walutowe, wzrosła w pierwszym kwartale o 3,1 proc. To wynik lepszy od prognoz analityków, których mediana zakładała wzrost o 2,8 proc. Obroty spadły jednak o 1,6 proc. do 12,4 mld EUR.

fa44e31e-90f7-11e9-bc42-526af7764f64
Poza scenariuszem
Newsletter poświęcony globalnym rynkom finansowym. Strategie inwestycyjne, alternatywne scenariusze, makrospojrzenie.
ZAPISZ MNIE
Poza scenariuszem
autor: Marek Wierciszewski
Wysyłany co dwa tygodnie
Marek Wierciszewski
Newsletter poświęcony globalnym rynkom finansowym. Strategie inwestycyjne, alternatywne scenariusze, makrospojrzenie.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu