Unilever miał udany początek roku

opublikowano: 18-04-2019, 09:49

Koncern Unilever, gigant rynku dóbr konsumpcyjnych, odnotował w pierwszym kwartale 2019 r. lepszy niż oczekiwano wzrost sprzedaży. Stały za tym wyższe ceny oraz wolumen i potencjał na rynkach wschodzących, szczególnie w Azji, donosi Reuters.

Producent tak znanych produktów jak mydła Dove, czy lody Ben & Jerry, podtrzymał również swoją prognozę na cały bieżący rok, która wymaga wzrostu sprzedaży w dolnej połowie zakresu 3-5 proc.

Unilever
Zobacz więcej

Unilever fot. Bloomberg

Sprzedaż bazowa, eliminująca akwizycje, sprzedaż i ruchy walutowe, wzrosła w pierwszym kwartale o 3,1 proc. To wynik lepszy od prognoz analityków, których mediana zakładała wzrost o 2,8 proc. Obroty spadły jednak o 1,6 proc. do 12,4 mld EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu