Unilink ruszył na zakupy

Multiagencja kupiła firmę Voxen, ubezpieczeniowego partnera autosalonów. To nie jest nasza ostatnia akwizycja — twierdzi Unilink.

Jeden z największych krajowych pośredników ubezpieczeniowych dał sygnał do konsolidacji rynku. Warszawska multiagencja Unilink sfinalizowała przejęcie pierwszego pośrednika. Kupiła firmę Voxen, która specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w kanale dealerskim. Do jej klientów należą m.in. salony samochodowe takich marek, jak Suzuki, Kia, Nissan, Mitsubishi i Fiat.

Dzięki transakcji w tym roku stołeczna multiagencja sprzeda polisy za ponad 300 mln zł. Według Igora Rusinowskiego, jej prezesa, to dopiero początek zakupów.

— Obok kolejnych przejęć chcemy rozwijać współpracę z agentami. Uruchamiany nową edycję programu partnerskiego, który przyniesie im więcej korzyści — zapewnia Igor Rusinowski.

Prezes zdaje sobie sprawę z fatalnych wyników segmentu ubezpieczeń komunikacyjnych w 2015 r. (branża straciła ponad 1 mld zł). Dlatego Unilink chce rozwijać sprzedaż polis dobrowolnych i dbać o jakość portfela.

— Nie chcemy, aby nasi agenci sprzedawali wyłącznie OC komunikacyjne — podkreśla szef warszawskiej multiagencji. W skład grupy Unilink — oprócz multiagencji majątkowej — wchodzą także Unilink Cash, który sprzedaje pożyczki i kredyty, oraz Unilink Życie, pośrednik w sprzedaży polis życiowych. Broker współpracuje z ponad 6 tys. agentów ubezpieczeniowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Unilink ruszył na zakupy