UPC ruszy z cyfrą

MB
opublikowano: 16-01-2008, 00:00

Dostawca wiosną zaoferuje klientom telewizję cyfrową. Pod świeżym logo.

Dostawca wiosną zaoferuje klientom telewizję cyfrową. Pod świeżym logo.

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii, startuje w maju z telewizją cyfrową. Mimo że firma z cyfryzacją jest co najmniej kilka kroków za konkurencją (Aster i Vectra), zarząd utrzymuje, że jest za wcześnie, by podawać konkrety inwestycji.

— O szczegółach poinformujemy wiosną. Oferta będzie obejmować kilkadziesiąt kanałów. Rozpoczniemy w Warszawie w II kwartale 2008 r., ale w planach, jeszcze w tym roku, mamy dziesięć największych miast Polski — mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Na razie UPC zmienia logo.

— Wprowadziliśmy wraz z nową wizualizacją wiele usprawnień. Zaoferowaliśmy zwiększone prędkości usługi internetowej 20 Mb/s i fakturę elektroniczną — możliwość dokonywania płatności za nasze usługi przez stronę internetową — mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży UPC Polska.

Zgodnie z najnowszymi danymi firmy, UPC ma 1 mln abonentów telewizji kablowej (Aster — 370 tys., a Vectra — 645 tys.), 110 tys. usługi telefonicznej, a 300 tys. internetowej. I nadal zdobywa nowych klientów.

— Uruchamiamy również usługi dla małego i średniego biznesu. Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że to obiecujący segment rynku — mówi Jarosław Pijanowski.

— Inwestujemy miliony złotych, by powiększać nasz zasięg o nowe obszary Polski — mówi Simon Boyd.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu