Dostawca wiosną zaoferuje klientom telewizję cyfrową. Pod świeżym logo.
UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii, startuje w maju z telewizją cyfrową. Mimo że firma z cyfryzacją jest co najmniej kilka kroków za konkurencją (Aster i Vectra), zarząd utrzymuje, że jest za wcześnie, by podawać konkrety inwestycji.
— O szczegółach poinformujemy wiosną. Oferta będzie obejmować kilkadziesiąt kanałów. Rozpoczniemy w Warszawie w II kwartale 2008 r., ale w planach, jeszcze w tym roku, mamy dziesięć największych miast Polski — mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska.
Na razie UPC zmienia logo.
— Wprowadziliśmy wraz z nową wizualizacją wiele usprawnień. Zaoferowaliśmy zwiększone prędkości usługi internetowej 20 Mb/s i fakturę elektroniczną — możliwość dokonywania płatności za nasze usługi przez stronę internetową — mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży UPC Polska.
Zgodnie z najnowszymi danymi firmy, UPC ma 1 mln abonentów telewizji kablowej (Aster — 370 tys., a Vectra — 645 tys.), 110 tys. usługi telefonicznej, a 300 tys. internetowej. I nadal zdobywa nowych klientów.
— Uruchamiamy również usługi dla małego i średniego biznesu. Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że to obiecujący segment rynku — mówi Jarosław Pijanowski.
— Inwestujemy miliony złotych, by powiększać nasz zasięg o nowe obszary Polski — mówi Simon Boyd.