Vercom kupił udziały w PushPushGo

WST, ESPI
opublikowano: 2021-07-08 07:31

Spółka Vercom, która należy do grupy kapitałowej R22 zainwestowała w krakowską firmę PushPushGo, przeznaczając na zakup część środków pozyskanych z niedawnej oferty publicznej.

Vercom stał się właścicielem 67,42 proc. udziałów, zaś wartość transakcji oszacowano na 9,4 mln zł.

Jak podano w komunikacie, umowa inwestycyjna i umowa wspólników zawarta z założycielami przewiduje dwie opcje zakupu przez Vercom udziałów PushPushGo od założycieli tj. po 24 miesiącach 16 udziałów i po 48 miesiącach pozostałych 27 udziałów umożliwiając tym samym osiągnięcie przez Vercom 100 proc. kapitału zakładowego spółki.

Krakowska firma działa w obszarze komunikacji web push i jej biznes nakierowany jest na Europę Środkowo-Wschodnią. Posiada ponad 150 klientów w Polsce i na świecie. Są to przede wszystkim duzi klienci enterprise m.in. Pandora, TUI Group oraz McDonald’s.

Wczoraj portal pb.pl informował o innej akwizycji przeprowadzonej przez Vercom. Chodziło o przejęcie e-mail marketera FreshMail za kwotę 25 mln zł.