Veronafiere liczą na polskie firmy

Karolina Guzińska
opublikowano: 08-11-2000, 00:00

Veronafiere liczą na polskie firmy

Targi przyciągają wystawców 20-40-proc. zniżką

DLA WSZYSTKICH: Veronafiere, organizator targów marmuru, od ponad 5 lat inwestuje w szkolenia dla architektów, zachęcające ich do częstszego sięgania po kamienie naturalne niż np. po kafelki. Dotychczas korzystali z kursów architekci amerykańscy, jednak wobec dużego zainteresowania, od przyszłego roku będą one również dostępne m.in. dla architektów z Polski — zapowiada Janina Mathiasz (z lewej), dyrektor departamentu zagranicznego Veronafiere, (na zdjęciu z Renzo Vernier, kierownikiem ds. rozwoju stosunków z instytucjami, oraz z Elżbietą Tęsną, prezesem firmy Eltar). fot. Małgorzata Pstrągowska

Przedsiębiorstwo targowe z Werony (Veronafiere) stara się zachęcić polskich biznesmenów do udziału w targach we Włoszech. Firma chce przyciągnąć wystawców za pomocą pakietów promocyjnych.

Veronafiere to obecnie trzeci ośrodek targowy Włoch. W swoim rocznym harmonogramie przedsiębiorstwo ma średnio 30 wystaw, których całkowite obroty wyniosły w 1999 r. 90 mld lirów, przy średnio 13 tysiącach wystawców oraz około 1 mln zwiedzających w ciągu roku. Sfery działania targów obejmują głównie branże: agrospożywczą (m.in. Fieragricola — targi rolnicze, Sol — oliwa z oliwek), budownictwo, konstrukcje, logistykę (m.in. Samoter — wystawa maszyn do prac ziemnych, Marmomacc — targi marmurów, kamieni i technologii obróbki), zdrowie i dobre samopoczucie (m.in. Lifestyle) , sport, turystykę, czas wolny i szkolenia (m.in. Fieracavall — targi koni). Przedstawiciele Veronafiere liczą na udział firm z Polski, zwłaszcza w targach Fieragricola i Marmomacc. Średnia cena 1 mkw. powierzchni wystawienniczej w Weronie wynosi 110-300 DEM (200--600 zł).

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

— Jesteśmy świadomi, że bez rządowej refundacji części kosztów uczestnictwa w targach mniej firm decyduje się na przyjazd do Werony. Staramy się to zrekompensować przygotowując pakiety obejmujące wynajem stoiska i jego obsługę po promocyjnych cenach. Ulgi, wysokości 20-40 proc., stosujemy wobec instytucjonalnych przedstawicielstw, które przygotowują wyjazd grupy wystawców — tłumaczy Janina Mathiasz, dyrektor departamentu zagranicznego Veronafiere.

Przedsiębiorstwo planuje także, w oparciu o fundusze unijne, organizowanie targów wirtualnych.

— Już w 1999 r. stworzyliśmy, podczas wystawy wina, możliwość zapisania się przez Internet na degustację. Jesteśmy przekonani, że informatyka to przyszłość, będziemy więc dalej rozwijać projekty internetowe — zapowiada Renzo Vernier, kierownik ds. rozwoju stosunków z instytucjami Veronafiere.

Przedsiębiorstwo targowe z Werony wzięło udział w zorganizowanej w Warszawie wystawie Italia & Polska Crescendo. Nie jest to jednak jedyny dowód zainteresowania Veronafiere polskim rynkiem.

— Podczas ostatnich targów Fieragricola na wystawców z Polski czekały, w ramach promocji, bezpłatne powierzchnie wystawiennicze. Propozycja dla Polaków w 2001 r. to nieodpłatna powierzchnia targowa dla Ministerstwa Gospodarki i firm, które chciałyby pokazać w Weronie swoje produkty — opowiada Elżbieta Tęsna, prezes firmy Eltar, przedstawiciela Veronafiere w Warszawie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Guzińska

Polecane