Cena docelowa to 116 zł. Jak zaznaczają eksperci, model biznesowy spółki jest wyjątkowy wśród producentów gier free-to-play (F2P) notowanych na GPW. „Flagowy tytuł spółki — Fishing Clash — odniósł znaczący sukces komercyjny i cały czas poprawia wyniki (oczekujemy 82 mln zł przychodów w 2018 r.). Budżety na grę klasy Evergreen to jedynie 0,5-1 mln zł (przy planach wydawania 2 gier rocznie), spółka wykazuje wysoką konwersję EBITDA do FCF, rosnącą pozycję gotówkową netto oraz planuje płacić dywidendy w wysokości 75 proc. zysku netto (stopa dywidendy 3,6 proc. w 2019 r.).” — napisali w raporcie z 20 września Maciej Hebda i Michał Wojciechowski. Raport wydano o godz. 7.40. Jego treść dostępna jest na pb.pl.
12 proc. O tyle niższy jest kurs akcji TSGames od ceny emisyjnej z tegorocznej oferty publicznej.