Czytasz dzięki

Vistula podtrzymuje prognozy wyników

Internet Securities
opublikowano: 26-09-2005, 17:50

Spółka odzieżowa Vistula SA podtrzymuje prognozę wyników na koniec 2005 roku, zakładającą uzyskanie na poziomie jednostkowym zysku netto w wysokości 16 mln zł, wobec 23 mln zł zanotowanych w ubiegłym roku, powiedział w poniedziałek prezes spółki Michał Wójcik. Według prognozy, przychody firmy mają wynieść w br. 133 mln zł, czyli o 10% więcej niż w 2004 roku.

Spółka odzieżowa Vistula SA podtrzymuje prognozę wyników na koniec 2005 roku, zakładającą uzyskanie na poziomie jednostkowym zysku netto w wysokości 16 mln zł, wobec 23 mln zł zanotowanych w ubiegłym roku, powiedział w poniedziałek prezes spółki Michał Wójcik. Według prognozy, przychody firmy mają wynieść w br. 133 mln zł, czyli o 10% więcej niż w 2004 roku.

„Zakładamy, że do 2007 roku nasze przychody wzrosną do 250 mln zł, a wartość rynkowej marki Vistula wzrośnie do 100 mln zł z 45 mln zł szacowanych w tym roku” – powiedział na konferencji Wójcik.

Dodał, że spółka planuje także dynamiczny rozwój własnej sieci sprzedaży. „W tej chwili mamy 53 sklepy, do końca roku otworzymy jeszcze co najmniej 5 w Polsce, a 3 za granicą. Na koniec 2007 roku chcielibyśmy mieć łącznie 90 sklepów” – powiedział prezes.

W październiku spółka uruchomi 2 salony na Łotwie i 1 w Czechach. W przyszłym roku sklepy mogą powstać także na Słowacji, Węgrzech, Litwie i na Ukrainie. „Potencjał Węgier oceniamy na 6 sklepów, Czech i Słowacji na około 10, a Litwy na jeden” – powiedział Witold Bezmienow, dyrektor zarządzający salonami firmowymi w spółce.

Vistula planuje również otwarcie pierwszego sklepu multibrandowego w Krakowie pod koniec roku lub na początku przyszłego. „Będzie to pierwszy, taki nasz, testowy sklep skupiający pod jednym dachem wszystkie marki jakimi zarządzamy. Jeżeli będzie się dobrze rozwijać będziemy takie sklepy otwierać również w innych miastach” – powiedział Michał Wójcik.

Spółka podpisała w poniedziałek umowę dystrybucyjną z firmą Grotto S. p. A. na dystrybucję marki GAS. „Pierwszy sklep tej marki otworzymy jeszcze w tym roku w Katowicach. W kolejnym roku planujemy kolejne 4 punkty. Łącznie do 2008 będziemy chcieli posiadać co najmniej 10 sklepów o powierzchni 100-200 mkw każdy” – powiedział Bezmienow.

Koszt uruchomienia wszystkich sklepów spółka szacuje na 7,5 mln zł. Szacowane przychody to 16 mln zł na koniec 2007 roku.

„W ciągu kilku tygodni zamierzamy podpisać umowę z kolejną firmą na dystrybucję odzieży, tym razem tylko damskiej. I jeszcze w tym roku będziemy chcieli wprowadzić tę markę na rynek polski” – zapowiedział prezes. (ISB)

mik/maza

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane