Volkswagen wskoczył na drugą pozycję

Paweł Janas
06-05-2010, 09:01

Niemiecka marka przebojem wdarła się do grona najlepiej sprzedających się marek.

Od wielu lat Volkswagen cieszy się w Polsce dobrą opinią. Do tej pory niemiecka marka biła rekordy popularności na rynku aut używanych. Teraz jednak także nowe auta producenta z Wolfsburga mają wzięcie. W kwietniu spółka Kulczyk Tradex, importer Volkwagenów, sprzedała w Polsce 2201 aut osobowych, co dało marce drugą (za Skodą) pozycję w rankingu. Volkswagen, podobnie jak wielu konkurentów, nie uniknął jednak spadku sprzedaży. Wyniósł on 8,9 proc. w porównaniu z kwietniem 2009 r. Spadek jest jednak mniejszy od całego rynku, który skurczył się o 12 proc.

Pierwsza piątka

Kwietniowa sprzedaż aut osobowych w Polsce

1. Skoda - 2987 sztuk

2. Volkswagen - 2201

3. Ford - 2172

4. Fiat - 1939

5. Toyota - 1768

Więcej - w czwartkowym Pulsie Biznesu

KUP ONLINE>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Volkswagen wskoczył na drugą pozycję