Volvo XC60 liderem segmentu premium

opublikowano: 26-08-2015, 22:00

Kolejny rok z rzędu Volvo XC60 jest najlepiej sprzedającym się modelem segmentu premium w Polsce.

Samochód debiutował siedem lat temu, a trzy lata temu przeszedł facelifting. Co ciekawe, wbrew rynkowym regułom zainteresowanie tym modelem nie spada, lecz rośnie z każdym kolejnym rokiem. W 2009 r. sprzedano 1405 tych aut, rok później o ponad 500 więcej. W latach 2011-14 sprzedaż tego modelu wynosiła odpowiednio: 1613, 1636, 1999 i 2766 sztuk. W tym roku XC60 nadal jest najchętniej kupowanym autem w segmencie najdroższych aut. Do końca lipca tego roku zarejestrowano już 1725 egzemplarzy tego SUV-a. Klienci najchętniej wybierają wersje z silnikiem Diesla, napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy