
W każdym roku realizacji strategii przychody maja rosnąć w dwucyfrowym tempie. Rozwijane mają być wszystkie marki (Vistula, Wólczanka, Bytom, Kruk, Deni Cler), przy czym spółka zakłada m.in. poszerzenie docelowej grupy klientów i mocniejsze wejście w modę dla kobiet.
Na koniec 2025 r. sieć stacjonarna grupy ma dysponować powierzchnią zbliżoną do 62,7 tys. mkw. Dodatkowo, firma powinna posiadać 6 własnych e-sklepów, a marki grupy być obecne w szerszej skali na platformach typu marketplace, co powinno przełożyć się na minimum 14-procentowy udział on-line w przychodach grupy w 2025 r.
Celem jest poprawa marży brutto w każdym z segmentów m.in. dzięki optymalizacji polityki cenowej i promocyjnej, zmianom w kolekcjach i konsolidacji źródeł dostaw, tak aby na koniec 2025 r. marża brutto na sprzedaży grupy wyniosła między 56-57 proc.
Średnioroczne wydatki inwestycyjne na nowe koncepty salonów i modernizację istniejących wyniosą 43 mln zł.
W 2022 r. przychody grupy wyniosły 1,27 mld zł, EBITDA 250 mln zł, a zysk netto 92,9 mln zł
Głównym akcjonariuszem spółki jest Jerzy Mazgaj (16,3 proc.).