W Berlinie szukają testera domów publicznych

opublikowano: 25-03-2015, 13:00

Serwis społecznościowy pracowników niemieckiego seksbiznesu poszukuje „testera domów publicznych” w Berlinie, który ma zająć się oceną jakości świadczonych tam usług.

Kaufmich.com opublikował niedawno ogłoszenie z ofertą. Skierowana jest jedynie do osób obu płci posiadających wyższe wykształcenie, najlepiej biznesowe lub hotelarskie, które są gotowe sprawdzać, czy domy publiczne w stolicy Niemiec są m.in. czyste oraz czy zgodnie z wymaganiami uprawia się w nich „bezpieczny seks”.

Bloomberg

Osoba z Kaufmich.com, z którą skontaktowało się CNBC ujawniła, że celem serwisu jest stworzenie rankingu domów publicznych.

Oprócz wykształcenia kandydat na oferowane stanowisko musi posiadać „kilkuletnie praktyczne doświadczenie w wizytach w domach publicznych”. Innymi wymaganiami są dobry stan zdrowia potwierdzony badaniami oraz zdolności komunikacyjne i „radość z pracy z ludźmi”. Większe szanse będą mieli kandydaci, którzy oprócz niemieckiego posługują się innymi językami. Wysokości oferowanego wynagrodzenia nie podano.  

Informator z kaufmich.com ujawnił, że na ofertę odpowiedziało już ok. 150 osób z Niemiec, ale także z Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii. 

Prostytucja i prowadzenie domu publicznego jest w Niemczech legalne, a pracownicy seksbiznesu płacą podatki i mają dostęp do świadczeń socjalnych. 

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, cnbc.com

Polecane