W telewizjach? Podrożało

MAZ
06-10-2008, 00:00

Zgodny krok. Wszystkie telewizje podniosły ceny reklam na październik. Od kilkunastu procent w TVP do ponad 30 proc. w TVN i Polsacie.

Zgodny krok. Wszystkie telewizje podniosły ceny reklam na październik. Od kilkunastu procent w TVP do ponad 30 proc. w TVN i Polsacie.

Najdroższe spoty w TVP 1 kosztują teraz 73,5 tys. zł, w TVP 2 — 89,3 tys. zł, w Polsacie — 91,7 tys zł, a w TVN aż 108,4 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Za 30-sekundową reklamówkę przed sztandarowym serialem telewizyjnej publicznej Dwójki — "M jak Miłość" trzeba zapłacić prawie 90 tys. zł. Ale za to czas reklamowy przy nowej edycji programu rozrywkowego "Gwiazdy tańczą na lodzie" staniał i to o około 28 proc. Najdroższe spoty kosztują tam obecnie 40 tys. zł.

Z kolei w Jedynce TVP najdroższe są reklamy przed serwisem sportowym i przed pogodą po wieczornym wydaniu "Wiadomości" w niedziele. Spoty przed sportem podrożały o 38 proc., a przed pogodą — o 18 proc. w porównaniu z ubiegłym miesiącem.

Koszty spotów w TVN drożeją w październiku w porównaniu z wrześniem średnio o 35 proc. W trakcie programu "You can dance — po prostu tańcz" reklamy kosztują obecnie 90,5 tys. zł, a w trakcie "Tańca z gwiazdami" doszły do 97,9 tys. zł. Za spoty przy najnowszej produkcji filmowej TVN — serialu "Brzydula" — trzeba zapłacić 42 tys. zł.

Większość najdroższych reklam Polsatu będzie emitowana w trakcie seriali "CSI: Kryminalne zagadki Miami" (86,1 tys. zł), "Kości" (76,5 tys. zł), "Agentki" (71,3 tys. zł) oraz podczas programu "Fabryka gwiazd" (74,8 tys. zł).

Cennika nie zmienia natomiast kanał informacyjny Polsat News. Bez względu na dzień i porę emisji koszt 30-sekundowego spotu wynosi... 350 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / W telewizjach? Podrożało