Wałęsa jednym z Superbrandów 2008

MAZ
opublikowano: 21-04-2008, 00:00

Do eleganckiego albumu trafiło 78 marek konsumenckich i biznesowych. Lecha Wałęsę wyróżniono. Jego za darmo.

Do eleganckiego albumu trafiło 78 marek konsumenckich i biznesowych. Lecha Wałęsę wyróżniono. Jego za darmo.

W trzeciej edycji konkursu Superbrands były prezydent Lech Wałęsa otrzymał nagrodę specjalną dla najbardziej rozpoznawalnej polskiej marki na świecie. W poprzednich latach tym tytułem wyróżniono Leszka Balcerowicza i Henrykę Bochniarz.

Do badania wykonanego przez CBM Indicator wybrano około 1000 marek. Spośród nich wyłoniono 200 Superbrandów, z których 78 znalazło się w eleganckim albumie promocyjnym. Najpierw jednak musiały zapłacić za to po 8 tys. euro. A jeszcze wcześniej poddać się badaniu wśród 10 600 respondentów i członków Rady Marek.

— Tegoroczny projekt potwierdza, że Polacy coraz bardziej cenią produkty markowe i ufają im. Wybierają te, które reprezentują wartości wyznawane przez nich samych — uważa Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications, organizatora Superbrands w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu