Warmia i Mazury będą wabić turystów. W mediach i internecie

kak
19-08-2010, 06:44

Samorząd wojewódzki rozpisał właśnie konkurs na zaplanowanie kampanii promocji turystycznej regionu za blisko 12 mln zł.

Ma się ona opierać na trzech filarach: mediach, internecie i wizerunku zewnętrznym. Zostanie przeprowadzona w Polsce oraz wybranych krajach europejskich.

Pasym, fot. WM
Zobacz więcej

Pasym, fot. WM

Konkurs jest otwarty, o wygranej ma zdecydować atrakcyjność kampanii (waga 70), zaangażowanie jej „w istotne wydarzenia z zakresu turystyki” (20) i zgodność ze strategią rozwoju turystyki oraz promocji regionu (10). Nagrodą w konkursie jest zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie kampanii.

6 września
Tego dnia upływa termin składania projektów w konkursie na kampanię promocyjną Warmii i Mazur...

11,8 mln zł
...a taki ma być jej budżet. Płaci Unia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

Kontakt: Karol Orłowski
Tel. +48 8952198-40
E-mail: dzp@warmia.mazury.pl
Faks +48 895219849
www.wrota.warmia.mazury.pl

Ogłoszenie konkursu

 

 

 

Szukasz kontraktu? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki przetargów:

dużych - z suplementu do Dziennika Urzędowego UE >>>>>>>>

małych - z Biuletynu Zamówień Publicznych >>>>>>>

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: kak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Warmia i Mazury będą wabić turystów. W mediach i internecie