Ma się ona opierać na trzech filarach: mediach, internecie i wizerunku zewnętrznym. Zostanie przeprowadzona w Polsce oraz wybranych krajach europejskich.

Konkurs jest otwarty, o wygranej ma zdecydować atrakcyjność kampanii (waga 70), zaangażowanie jej „w istotne wydarzenia z zakresu turystyki” (20) i zgodność ze strategią rozwoju turystyki oraz promocji regionu (10). Nagrodą w konkursie jest zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie kampanii.
6 września
Tego dnia upływa termin składania projektów w konkursie na kampanię promocyjną Warmii i Mazur...
11,8 mln zł
...a taki ma być jej budżet. Płaci Unia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Kontakt: Karol Orłowski
Tel. +48 8952198-40
E-mail: [email protected]
Faks +48 895219849
www.wrota.warmia.mazury.pl
Szukasz kontraktu? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki przetargów:
Szukasz kontraktu? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki przetargów:
dużych - z suplementu do Dziennika Urzędowego UE >>>>>>>>
małych - z Biuletynu Zamówień Publicznych >>>>>>>