Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

DI
opublikowano: 2010-03-04 12:58

Taki tytuł nosi książka wydawnictwa Onepress, która pomoże Ci zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy.

Czy jesteś marketingowcem, czy prezesem, czy stażystą w międzynarodowej korporacji, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

"Webwriting" Joanny Wryczy-Bekier
None
None

Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia zawarte w poradniku Joanny Wryczy-Bekier:
* Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
* Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
* W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
* Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
* Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
* Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?