Widać zmieniające się preferencje klientów

  • Materiał partnera
opublikowano: 02-12-2020, 16:16
aktualizacja: 03-12-2020, 10:48

Ten rok przyniósł wiele ciekawych, nowych rozwiązań dostępnych w ofercie ubezpieczeń na życie dla firm z segmentu MŚP.

Sylwester Janiak, dyrektor zarządzający w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie

Oczywiście nadal istotna jest ochrona związana z zachorowaniem na COVID-19 dla pracowników. Ten zakres stał się niemal standardem dla całego rynku.

Adekwatnie obserwujemy zwiększone zainteresowanie świadczeniami zdrowotnymi, takimi jak wypłata pieniędzy w związku z pobytem w szpitalu czy poważnym zachorowaniem. Zakres rodzinny - typu wypłata pieniędzy po urodzeniu dziecka czy ochrona finansowa rodziny w sytuacji śmierci pracownika - nadal są niezwykle istotne dla klientów. Ale coraz więcej osób jest świadomych, że polisa grupowa na życie wspiera je także w momencie, gdy same nie mogą świadczyć pracy ze względów zdrowotnych. Widząc ten trend wprowadziliśmy m.in. nowy, atrakcyjny zakres dostępnych umów dodatkowych dla ubezpieczonego, jego małżonka lub partnera oraz dzieci. Zapewnia on pomoc finansową na przykład w sytuacji pobytu na oddziale rehabilitacyjnym, zachorowaniu na chorobę nowotworową, a także w zakresie leczenia specjalistycznego.

Sylwester Janiak, dyrektor zarządzający w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie

W dobie pandemii wprowadzono także wiele rozwiązań wspierających zdalne zawieranie polis. Mając na uwadze utrudniony kontakt bezpośredni z ubezpieczonymi, także w Warcie postawiliśmy na rozwój aplikacji internetowych towarzyszących zawarciu i obsłudze polis grupowych. Zdalne wypełnienie deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia grupowego przez pracowników oraz członków ich rodzin zapewnia aplikacja eDeklaracja, co w połączeniu z naszymi innymi systemami stanowi szczególną pomoc w sytuacji rozproszonego zespołu lub gdy pracownicy pracują zdalnie.

W moim odczuciu niezwykle ważne jest również, aby grupowe ubezpieczenia na życie były szeroko dostępne. Dlatego z naszych produktów mogą korzystać nawet firmy zatrudniające co najmniej trzy osoby. Takie ubezpieczenie to wsparcie finansowe dla pracowników w wielu sytuacjach losowych, także spowodowanych COVID-19.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane