Większa skuteczność rekrutacji

EK
opublikowano: 16-02-2007, 00:00

Cemex szuka przede wszystkim osób o wykształceniu technicznym, inżynierskim.

Cemex szuka przede wszystkim osób o wykształceniu technicznym, inżynierskim.

Ta globalna firma z branży budowlanej działa w Polsce od marca 2005 r. W dwóch cementowniach, 40 wytwórniach betonu, 10 kopalniach kruszyw i w warszawskim biurze zatrudnia ponad 1300 osób.

— Od października 2006 r. realizujemy kampanię promującą naszą firmą jako ciekawe miejsce pracy, z dużymi perspektywami rozwoju zawodowego — mówi Kamila Skorupińska, kierownik działu Communication & Public Affairs, Cemex Polska.

Kampania jest skierowana do uczniów techników budowlanych, mechanicznych, chemicznych i górniczych.

— Do końca roku szkolnego zorganizujemy cykl spotkań w kilkunastu szkołach w miejscowościach wokół naszych głównych zakładów. Chodzi głównie o uczniów IV i V klas, którzy wkrótce będą decydowali o pracy lub dalszym kształceniu. Prezentujemy im ofertę zatrudnienia, a nade wszystko zachęcamy do podjęcia kierunkowych studiów — pokazujemy, z jakiej oferty i programów Cemeksu mogą korzystać jako studenci i absolwenci uczelni — wyjaśnia Kamila Skorupińska.

Prezentacja oferty pracodawcy na etapie wyboru studiów ma zwiększyć skuteczność przyszłych rekrutacji. A młodym pokazać realną perspektywę zatrudnienia.

— Bezpośredni kontakt to dobra metoda promowania firmy. Padają wtedy pytania, na które nie ma odpowiedzi w naszych broszurach rekrutacyjnych czy na stronie internetowej. Jest szansa na inter- akcję, wyczerpujące wyjaśnienia, bo obecni są nie tylko pracownicy działu personalnego, ale także eksperci od produkcji i technologii — opowiada Kamila Skorupińska.

To także okazja do sprawdzenia za pomocą ankiet, co jest ważne dla młodych ludzi w życiu zawodowym, czego oczekują od dobrego pracodawcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu