Wielka wpadka Adidasa

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2016-06-08 13:34

Warto znać nazwę kraju, w którym zamierza się promować swoje wyroby. Przekonał się o tym Adidas, który musiał przeprosić za swoją pomyłkę.

Media społecznościowe w Kolumbii zawrzały gniewem wobec niemieckiej spółki po tym, jak w materiałach promocyjnych Adidasa, które umieszczono w sklepach sportowych południowoamerykańskiego kraju nazwano go „Columbia”.

- Proszę, niech ktoś powie Adidasowi, że błędnie napisał Colombia w swojej całej kampanii #ItsColombiaNotColumbia – głosi wpis na Twitterze.

W kolumbijskich mediach mówi się o „epickiej pomyłce” niemieckiej spółki.

- Cenimy naszą współpracę z Kolumbijską Federacją Piłkarską i przepraszamy za naszą pomyłkę. Usunęliśmy te materiały szybko zastępując je nowymi – powiedziała rzeczniczka Adidasa.