Wieści z firm

opublikowano: 12-03-2014, 00:00

QUMAK

Multimedialna wystawa „Solidarności”

Suwnica, na której pracowała Anna Walentynowicz, 2 tys. stoczniowych kasków, biurko Jacka Kuronia — wszystko otoczone multimediami. Tak będzie wyglądała ekspozycja stała w gmachu Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku. Za wykonanie wystawy, a także przeszkolenie personelu i świadczenie usług serwisowych przez trzy lata odpowiada konsorcjum firm Qumak (lider) i Maciej Lubocki Multimedia Art & Education. Zakończenie prac o wartości 38,15 mln zł zaplanowano na 31 lipca.

INTERACTIVE INTELLIGENCE I ORACLE

Call center dla warszawiaków

Stołeczny ratusz uruchomił Centrum Komunikacji z Mieszkańcami „Warszawa 19115”, które obsługują systemy CIC spółki Interactive Intelligence oraz Oracle Siebel CRM, wdrożone przez konsorcjum firm Damovo Polska i Xentivo. Chodzi o scentralizowane rozwiązanie contact center, umożliwiające spójną obsługę zgłoszeń i zapytań we wszystkich kanałach komunikacji (telefon, SMS, e-mail, czat, faks, aplikacja mobilna, samoobsługowy portal internetowy).

CTDP

Umowa z operatorem EKG

Toruńska firma CTDP, specjalizująca się w telesprzedaży, podpisała umowę inwestycyjną z Centrum Rozwoju Kapitału, operatorem Elektronicznej Giełdy Kapitału (EKG) — platformy on-line, która umożliwia inwestorom wybór banku oferującego najkorzystniejsze w danym momencie oprocentowanie lokaty. EKG dostała wsparcie z budżetu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na uzyskanie ochrony patentowej w Unii Europejskiej i USA.

OPTIBUY

Bank usprawnia zakupy

Firma doradczo-informatyczna OptiBuy wdrożyła w PKO Banku Polskim system o nazwie Ivalua Buyer wspierający zakupy. Przedsięwzięcie obejmowało dostosowanie produktu do wymagań klienta, uruchomienie wersji testowej, przeszkolenie użytkowników, uruchomienie wersji produkcyjnej i gotowego rozwiązania. Platforma została zintegrowane z innymi systemami IT banku i w całości jest obsługiwana przez przeglądarkę WWW. Umożliwia zarządzanie przetargami, kontraktami, centralną bazą dostawców i prowadzenie aukcji elektronicznych. Dostęp do narzędzie ma około 600 osób.

Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
×
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane