Wishlista „Blair Witch” dobija do 200 tys.

GSU
opublikowano: 2019-08-29 13:17

Lista osób, które chcą zagrać w „Blair Witch”, której premiera zaplanowana jest na piątek stale rośnie. Bloober Team liczy, że wkrótce przebije 200 tys.

- W niecałe trzy miesiące od ogłoszenia tytułu, liczba osób posiadających grę na swojej liście życzeń stale rośnie i liczymy, że wkrótce osiągnie 200 tys. osób – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

„Blair Witch” autorstwa spółki Bloober Team od piątku  będzie dostępna na komputery osobiste oraz konsolę Xbox One. To tytuł z gatunku survival horror, który powstał na podstawie kultowego filmu z końca lat 90-tych wyprodukowanego przez Lionsgate. Gra dostępna będzie na platformie Steam i w sklepie Microsoft Store w cenie 29,99 EUR/USD. 

Przy okazji pracy nad Blair Witch, poza Lionsgate Bloober Team nawiązał współpracę z potentatem Microsoftem. Dzięki tej kooperacji gra trafi do programu Xbox Game Pass, a także miała zapewniony czas antenowy w czasie największych wydarzeń branżowych tego lata – targach E3 oraz Gamescom.

- Czas na scenie, który otrzymaliśmy od Microsoft na targach E3, był dla nas bezcenny. Zasięgi pozwoliły nam na promocję produkcji w sposób, na który mogą pozwolić sobie tylko najwięksi gracze na rynku – mówi prezes.

Na Gamescom gra otworzyła prezentację Xbox w Kolonii, na której widzowie mogli usłyszeć o tytułach z najwyższej półki takich jak Borderlands 3, Gears of War 5 czy Metro Exodus. 

- Możliwość prezentowania produkcji w doborowym towarzystwie to dla nas ogromne wyróżnienie. Wybieramy się także na PAX West. Jesteśmy przekonani, że Blair Witch jest najlepiej rozpromowaną oraz najlepszą polską produkcją wydaną w tym roku – mówi Piotr Babieno.