Wittchen chce dać się poznać za granicą

Skórzana marka wyciągnęła wnioski z pandemii. Wzmacnia mniejsze kategorie produktowe, otwiera się na nowe rynki i buduje kolejny magazyn.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak Wittchen nadrabia pandemiczny spadek sprzedaży
  • jak zmienił strategię, żeby wrócić na ścieżkę wzrostu
  • dlaczego mimo spadku sprzedaży w kategorii akcesoriów podróżnych inwestuje 7 mln zł w magazyn przeznaczony przede wszystkim na walizki
  • na jakich nowych rynkach chce zaistnieć i w jakim kanale

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ