Wkrótce odbędzie się finał Empirionu
26 października w Warszawie odbędzie się trzecia edycja Empirionu — seminarium, podczas którego zostanie wyłoniona najlepsza kampania marketingowa, zrealizowana w 2000 r.
Na konferencji zostanie zaprezentowanych sześć prac. Jako pierwsza kampanię reklamową „Nowe plany taryfowe Plusa” przedstawi Izabela Kochańska z Polkomtela. Strategie komu- nikacji marketingowej firmy 3darf.com. — od witryny do portalu korporacyjnego — zaprezentuje Artur Gortych. Michał Ferlas z Grey Worldwide Warszawa opowie o tym, jak wprowadzano na rynek produkt Opycha. Do finału konkursu zakwalifikowała się również kampania promocyjna kredytu hipotecznego Banku Przemysłowo-Handlowego. Jury do ostatniego etapu konkursu zakwalifikowało też strategię marketingową wprowadzenia na rynek marki mBank. Opowie o tym Grażyna Skarżyńska z NOS BBDO.
© ℗Podpis: Małgorzata Zgutka