Właściciel Lidla chce zwiększyć sprzedaż do 100 mld EUR

opublikowano: 18-06-2015, 21:03

Grupa Schwarz, właściciel niemieckiej sieci dyskontów spożywczych Lidl chce zwiększyć przychody ze sprzedaży o ponad 25 proc. do 100 mld EUR do roku 2020. W głównej mierze zagwarantować ma to dynamiczna ekspansja sieci Lidl oraz restrukturyzacja hipermarketów pod marką Kaufland, donosi Reuters.

Po pierwsze, chcemy by Lild stał się jeszcze silniejszy na obecnych rynkach. Po drugie, będziemy wchodzić do nowych krajów. Po trzecie: całkowicie przemodelujemy markę Kaufland – powiedział Klaus Gehring, szef grupy Schwarz w wywiadzie dla „Manager Magazin”.

Bloomberg

W 2014 r. grupa odnotowała 7-proc. wzrost sprzedaży do 79,3 mld EUR co pozwoliło wyprzedzić dotychczasowego lidera tego segmentu rynku, francuską sieć Carrefour.

Sieć Lild dynamicznie rozwija się na europejskim rynku zbliżając się do 10 tys. sklepów, w tym 3,2 tys. w Niemczech, 1,4 tys. we Francji i setki w takich krajach jak Wlk. Brytania, Hiszpania, Włochy i Polska, mocno uderzając w największych detalistów, z Tesco na czele.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane