Woda Jurajska rośnie szybciej niż rynek

Materiał partnera
opublikowano: 15-11-2018, 22:00

Jurajska rośnie w siłę i wzmacnia swoją pozycję w kategorii wód butelkowanych w Polsce.

Firma może się pochwalić wysokim wzrostem sprzedaży i rozwojem dystrybucji w ciągu ostatnich lat. Jurajska — woda z głębi Jury — to odpowiedź na nowe prozdrowotne trendy konsumenckie, skupiające się wokół natury, lokalnego pochodzenia i wysokiej jakości.

Dynamiczne wzrosty

Jurajska to polska firma, która rozwija się stabilnie od prawie 60 lat. W tym roku osiągnęła szczególnie dobre wyniki, rosnąc znacznie szybciej niż cały rynek kategorii wody butelkowanej. Na koniec sezonu 2018 dynamika sprzedaży Jurajskiej była dwa razy wyższa niż całego rynku, a firma odnotowała na koniec września rekordowy wzrost sprzedaży ilościowej i wartościowej w historii swojej działalności.

— Sukces firmy jest efektem pracy zaangażowanego zespołu, wzrostu intensywności działań komunikacji marketingowej oraz rozwoju dystrybucji zarówno w obszarze handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego. Na nasze wyniki wpływ ma również zrównoważona polityka w zakresie współpracy handlowej, jaką prowadzimy z naszymi partnerami od lat. Zostało to docenione m.in. w rankingu Grupy Eurocash i Polskiej Izby Handlu, w którym Jurajska znalazła się w tym roku na podium. Tym samym potwierdziliśmy, że jesteśmy ważnym i wiarygodnym partnerem w biznesie, dbającym o każdego klienta — podkreśla Dariusz Lizak, prezes Jurajskiej.

Woda w trendzie

Do osiągnięcia tak dobrych wyników rynkowych, niezbędne jest proaktywne wychodzenie naprzeciw nowym trendom. Świadomość wpływu zrównoważonej diety na zdrowie i samopoczucie nieustannie rośnie. Jednocześnie żyjemy bardzo aktywnie, potrzebujemy więc produktów, które będą źródłem niezbędnych składników dla naszego organizmu. Konsumenci dokonując wyboru przy półce sklepowej, zwracają uwagę na skład i pochodzenie, sięgając po marki o lokalnym pochodzeniu, gwarantujące najwyższą jakość potwierdzoną badaniami. Jurajska to produkt unikalny, który w pełni odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Naturalna woda mineralna, wydobywana jest w rejonie Jury Krakowsko- Częstochowskiej. Czerpana ze skał sprzed 200 mln lat, bogatych w jony wapnia i magnezu.

Szczelna pokrywa skalna, położenie źródła pośród wapieni i dolomitów zapewniają krystalicznie czystą wodę, o zrównoważonym i stabilnym składzie mineralnym. Potwierdzeniem jej doskonałej jakości jest m.in. pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka.

Dialog z konsumentami

Rosnącemu zainteresowaniu zdrowym stylem życia oraz wodami bogatymi w minerały odpowiada też nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej. Podkreśla ona unikalne benefity marki oraz jej pochodzenie.

— Jurajska ma historię i jakość, o której warto mówić. Postawiliśmy na niestandardowe formaty komunikacji i wyróżnienie marki w kategorii. Angażujemy przy tym konsumenta w dialog, jednocześnie budując wizerunek marki bliskiej, z którą może się utożsamić — podkreśla Dariusz Lizak.

Firma zaangażowana społecznie

Jurajska od lat aktywnie angażuje się w działania prospołeczne, promując aktywny tryb życia i zainteresowanie sportem.

— Jesteśmy konsekwentni w działaniu — zarówno w biznesie, jak i w wieloletniej współpracy z organizacjami non profit i fundacjami promującymi zdrowy styl życia. Wierzymy w to co robimy, dlatego wspieramy innych, dla których zasady fair play, stały rozwój są również kluczowymi wartościami. Potwierdzeniem tego jest chociażby nasze ponad 20-letnie zaangażowanie w polską siatkówkę. Jako Oficjalna Woda Polskiej Siatkówki, wiernie kibicujemy naszym siatkarzom niezależnie od wyników — podkreśla Dariusz Lizak.

Jurajska angażuje się również w rozwój dzieci i młodzieży poprzez sport, który poza dbałością o dobrą formę, jest też ważnym elementem nauki zasad życia w zespole, budowania więzi, ale też codziennej frajdy i zabawy. Firma jest partnerem programu Fundacji Otylii Jędrzejczak — Otylia Swim Tour oraz Mistrzynie w szkołach. Wspiera również dzieci i młodzież podczas Alternatywnych Lekcji WF, prowadzonych przez Monikę Pyrek.

Stabilność i rozwój

Firma Jurajska od lat łączy tradycję z nowoczesnością, inwestuje w technologię i rozwój ludzi. Odpowiada na trendy, pojawiające się nowe potrzeby konsumentów oraz angażuje się w tematy o ważnym znaczeniu społecznym. Dzięki komplementarności tych wszystkich działań, Jurajska zapewniła sobie stabilny wzrost, a zdecydowany sukces ostatnich miesięcy to znakomity prognostyk na kolejny sezon.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Woda Jurajska rośnie szybciej niż rynek