Wolny czas także trzeba szanować
Tegoroczna, szósta już edycja turnieju golfowego zorganizowana przez firmę Plakanda International prawie się udała. Pogoda dopisała, uczestnicy turnieju spędzili więc na polu golfowym kilka miłych godzin. Zwycięzcom przypadły w udziale atrakcyjne nagrody ufundowane m.in. przez Gerling Polska SA i Gerling Polska Życie, Raymonda Weila, Estee Lauder, Nissan Poland i Jacoba Gerhardta. Półtoragodzinne opóźnienie w ogłoszeniu wyników sprawiło jednak, że część osób odjechała, nie czekając na zapowiadany bankiet i losowanie biletów Swissair. W końcu nie każdy lubi się integrować — a taki charakter ma ta impreza — o pustym żołądku od południa do ósmej wieczorem. Znakomita skądinąd kuchnia w First Golf & Country Club w Rajszewie, tego dnia niestety nie serwowała dań na zamówienie.
NIESPODZIEWANY TRIUMF: Jan Musiolik wprawdzie w swojej kategorii uplasował się dopiero na piątej pozycji, jednak uzyskał tytuł najlepszego gracza turnieju. — Sam się zdziwiłem — powiedział uradowany (na zdjęciu od lewej Jan Musiolik szef IKEA oraz kierujący Plakandą: Francis Edelman i Fred Levy, a między nimi Anna Nowakowska, kierownik działu marketingu).
WŁASNE CELE: Zamierzamy mocno zaistnieć w ubezpieczeniach grupowych na życie. Na polu golfowym można spotkać przedstawicieli wszystkich dużych koncernów. To szansa promowania oferty wśród potencjalnych klientów. Toteż zamierzamy nadal sponsorować imprezy Plakandy — zapowiada Paweł Jakubik, dyrektor departamentu sprzedaży w Gerling Polska Życie (na zdjęciu po lewej stronie z Jackiem Bartczakiem, wicedyrektorem tegoż departamentu).
ILE MOŻNA CZEKAĆ: Krzysztof Materna typowany do nagrody dla debiutantów zakończył grę około 17.00. Na ogłoszenie wyników przyszło mu czekać do 19.30. Po jego minie widać, że te ostatnie chwile odebrały mu radość z całodziennej zabawy na polu golfowym.
BLIŻEJ KLIENTA: Raymond Weil wprawdzie nie gra w golfa, ale interesują go ci, którzy grają. To m.in. dla nich przeznaczona jest jego kolekcja eleganckich, szwajcarskich zegarków (na fotografii po lewej z Albertem Coenem, szefem firmy Jordana, reprezentującej jego interesy w Polsce).
OKAZJA: Joanna Wojtkowska, specjalista ds. marketingu w Nissanie (po prawej), na co dzień zapewne nie ma zbyt wiele czasu na wyszukiwanie stosownych kosmetyków. Chętnie więc skorzystała z porad Marzeny Piwowarskiej, trening managera z Estee Lauder.